Hjertestarter




I dag har bølgerne fra Vesterhavet slået ekstra kraftigt ind over det danske land, radioer, aviser og alverdens andre medier. Andre end jeg er tydeligvis blevet ramt, for Hjertestarter har heldigvis buldret ud af alverdens højtalere.

Omlidt buldrer ynglingsbandets nye single forhåbentlig også ud af tv'et, for nu vil jeg åbne op for Go' Aften Danmark og nyde Nephew i aktion på skærmen! Derefter må jeg lige få samlet hele stablen af aviser som folk har været søde at samle til mig :o)

Må I få en dejlig aften med solskin!

4 kommentarer:

  1. Er også helt vild med Nephew :-) Kæft det er fedt at høre nyt fra dem nu!!!

    SvarSlet
  2. Åh... jeg har hørt den 3 gange på P3 idag hvor den er ugens uundgåeligt...

    Jeg synes den minder alt for meget om alt det andet de har lavet - det hele lyder ens, men det er nok bare mig der ikke er verdens største Nephew fan ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes ellers de afviger en del lydmæssigt med denne single.

      Som de så fint selv beskrev det i tv lige før. Det er som om de tre sidste plader står på ryggen af hinanden hvor de med denne rydder bordet og starter helt fra bunden.

      Slet
  3. Er helt enig med dig Helene - det er fantastisk og høre nyt fra dem, og det er en FANTASTISK sang :)

    SvarSlet