Min personlige loppe-søgnings-team #1

Min søde navnesøster, Helene, som læser med herinde har været så sød og hjælpsom at have mig i tankerne, da hun faldt over de smukke bøjler her. Endda i flot pink, orange, grøn og sort med flotte snoede roser på.

Jeg bliver simpelthen så rørt og inderligt glad, når så mange af jer har lyst til at kigge efter de ting, som I ved jeg leder efter. Det er virkelig, virkelig dejligt - tusinde tak! Jeg fristes næsten til at bruge betegnelsen mit personlige loppe-søgnings-team, når familien spørger til hvor alle de fine pakker i postkassen kommer fra :o)

9 kommentarer:

  1. Hej Helene
    Dejligt fangst du har fået med posten :)
    Sødt af Helene :)

    Et personligt loppesøgnings-team er da en skøn ting, det fortjener du :)

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  2. Super, at du allerede har modtaget pakken!
    Glad for at jeg kunne hjælpe :-)

    Sådan et genbrugsfund, kan man ikke lade gå forbi!

    Hilsner fra Helene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også super glad for, at du ikke bare gik forbi :o)

      Slet
  3. Hvor er de smukke!

    Blogland er et gavmildt sted. Det er skønt at opleve ♥.

    Kh maj

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt - de er super hotte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke :o)

      På trods af at samlingen vokser, har du stadig et par eksemplarer jeg er en anelse misundelig på :P

      Slet
  5. Det var heldigt! Hvem kan leve uden blogland og de gavmilde damer? Ja, hvad lavede vi egentlig før blogland? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det spørgsmål har jeg også haft stillet mig selv.
      Hvad lavede vi før blogland!? :o)

      Slet