Mit personlige loppe-søgnings-team #2

I går kom pakkeposten med de smukkeste bøjler fundet af min navnesøster, Helene. Men torsdagen bød dog også på en smuttur til indre København. Her havde Josefine, en anden utrolig hjælpsom læser, fundet denne smukke halve Erik Kold osteklokke til mig.

Fordi jeg flere gange havde efterlyst sagen herinde, havde Josefine vist allerede købt den, da hun skrev til mig. At bunden så mangler er virkelig det mindste. Overdelen, endda modellen med *OST*, er nu i hus. Lykken er at finde noget, som man virkelig har ledt efter længe!

10 kommentarer:

  1. mangler du flere af de der orange blomstrede drikkeglas (du startede med en kande) jeg så vidst nogle små nogle i genbrugen (i Randers), de er overraskende lette.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg mangler faktisk stadig nogle af de glas.
      Eneste udfordring er, at de er lige så skrøbelige som de er lette. Så der skal en god indpakning til, hvis de skal fra Randers og hertil :-)

      Slet
  2. Godt du blev glad for den;) altid godt at kunne hjælpe andre :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin. Og hvor er det fedt folk sådan tænker på en :)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er fedt at du er så gennemført med din samling.
    Mangler du en the-bøtte? jeg fandt nemlig sådan en i rød forleden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer lidt an på modellen ;o)
      Er det "den" der har te stående på alle mulige sprog eller "den" med kinesisk inspireret print?

      Slet
    2. Hmm... begge dele. Der er et kinesisk inspireret print, men der står også the på froskellige sprog. Jeg må vidst hellere sende dig et billede ;-)

      Slet
    3. Et billede vil være fantastisk :o) Tak!

      Slet
  5. Måske lidt for sent - jeg kan ikke se, om den er afsat, men hvis du er på FAcebook, så tjek denne gruppe.
    Der er en i gul til salg, men mange vil have den...

    http://www.facebook.com/groups/227659877328284/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er desværre ikke få Facebook, men en anden læser er ved at formidle en kontakt til sælger. Så jeg håber, håber, håber. For som du skriver, ja så er de virkelig populære!

      Tusinde tak for din kommentar! :o)

      Slet