Mumifar

Fik forleden at vide, at Mumi er for børn og ikke voksne. I så fald bliver jeg aldrig voksen, for jeg har aldrig elsket de kære små trolde så meget som nu :o) Har efterhånden fået samlet mig en god del kopper og skåle, ligesom der på min reol står 3 x Mumifar.

Først fandt jeg figuren til højre på et loppemarked og troede, at Mumifar stod med et æble i hånden. Senere genfandt jeg Mumifar på et andet marked. Her erfarede jeg, at æblet ikke var et æble pga. den manglende afknækkede del.

Hos Spejderne i Farum lykkedes det mig endelig at finde en intakt Mumifar. Så nu står det helt klart, at han selvfølgelig har et bord i hånden. Så nu mangler jeg bare resten af Mumifamilien i gummi. De andre figurer kan i øvrigt ses hos Louise.

2 kommentarer:

  1. Total nostalgi:) ham bliver ,man aldrig for gammel til;)

    SvarSlet
  2. Man bliver ALDRIG for gammel til mummi.
    Jeg er 19 år og har elsket dem siden jeg var 1 år.
    Så der er ingen alder for kærlighed til mummitroldene. :-)

    SvarSlet