Sengetæppe i dagslys

Jeg lovede et par billeder af sengetæppet i dagslys...

12 kommentarer:

  1. Det er meget smukt - også i dagslys :0)

    SvarSlet
  2. waow, Hvor er det bare flot... flotte farver...

    SvarSlet
  3. Det er da bare vildt flot!

    SvarSlet
  4. Det er bare helt vildt flot, og dagslyset gør det bestemt ikke grimmere! ;O)

    SvarSlet
  5. hvor er det fint- megaarbejde... respekt for at du har fået det igennem symaskine!

    SvarSlet
  6. Skøn sag! :-) jeg ville ønske jeg havde nok retro lækkerier til den størrelse!

    SvarSlet
  7. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4344824188298&set=o.227659877328284&type=1&relevant_count=1&ref=nf

    håber du når at byder - OST!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ledt alt vedr. gruppeindehaveren igennem på nettet.
      Ingen e-mail er at finde... Har beklageligvis ikke Facebook, hvilket jeg godt kunne brugt i disse OSTE-tider.

      Slet
  8. Wow - hvor er det flot! Rigtigt lækre farver.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet