Tour de loppemarked

En ret beskeden men utrolig værdsatte samling lopper fra min "danmarksturne" de sidste par uger. En rød firkantet Erik Kold sag fra Valby og en lidt slidt Brio-høne fra Næstved. Den loppeinteresserede læser vil vide, at jeg tidligere har købt en i lidt bedre stand. Men når nu hønen kun stod mig i 2 kroner, så måtte den med hjem.

Regibemærkning: Jeg tror efterhånden det er ret så synligt, at jeg har en svaghed for utrolige billige ting jeg tidligere har kigget efter og fundet - og derfor egentlig ikke mangler mere... De får squ altid sneget sig med mig hjem alligevel ;o)

Og tilsidst hjerteligt velkommen til læser nummer 1200!

3 kommentarer:

  1. Du har altså en god sans for at finde fine ting til meget billige penge.
    Tillykke med de mange læsere, det bliver spændende at se hvor mange flere der kommer til efter reportagen er udgivet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke om jeg har god sans for det. Jeg gør mit for at chancerne skal dukke op, ved at besøge mange udvalgte butikker og markeder. Det kombineret med held :o)

      Ja, det bliver spændende at se, hvad reportagen fører med sig!
      Det glæder jeg mig meget til at blive klogere på.

      Slet
  2. Fine sager... og sikken en pris, ja man kan vel ikke sige nej.... ha en dejlig aften

    SvarSlet