Da tallerkenen blev for lille

Min lille Lotus underkop fra forleden er desværre ikke stor nok til at rumme mere end en hæklet kage. Så appelsinkagen og dens to nytilkomne venner står nu på mit sofabord i stedet. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor de skal hen at stå. For jeg har jo også mine kajkager, donuts og lidt andre hæklede cupcakes....

Ja, det er virkelig store dilemmaer jeg beskæftiger mig med for tiden!! ;o)

Hele dette indlæg blev egentlig "bare" til, fordi jeg vil anbefale bogen 'Yummi Gurumi - over 60 gourmet crochet treats to make'. Opskrifterne er virkelig nemme at følge, og produkterne bliver så livagtige som det nu er muligt med garn, hæklenåle og vat.

12 kommentarer:

  1. De er så fine - måske man skulle have nallerne i bogen .-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bogen har jeg lånt på biblioteket, men jeg er også svært bange for, at et eksemplar må hjem at bo fast hos mig :o)

      Slet
  2. Det er nogle flotte cupcakes du har lavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, og så tog jeg ikke på af at lave dem ;o)

      Slet
  3. Hold nu fast hvor er de smukke de kager- jeg har kigge på den bog flere gange, men er nødt til at bestille dne fra England. Min boghandler mente det var billiger jeg selv gjorde det end de gjorde. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Har hørt og oplevet flere boghandler som tager sig godt betalt for at bestille en bog / bøger hjem fra udlandet. Så din boghandler har formentlig ret.

      Slet
  4. Hvor er de altså fine og absolut fristende de kager.;o)

    SvarSlet
  5. De er da bestemt fine og meget livagtige, øh, kan man sige sådan om en kage, hm ...

    SvarSlet
  6. Og så har du simpelthen lige lavet to kager siden appelsinkagen - og endda nogle ret fancy af slagsen :) Godt gået!

    SvarSlet
  7. Bogen er på tilbud i øjeblikket hos www.saxo.com til 95 kr+porto 20 kr

    SvarSlet
  8. Super flotte kager, især de mange fine detaljer, man bliver lækkersulten af at se dem. ♥♥♥

    SvarSlet