Et fadfuld hoptimisme

Samlingen her fik lige smilet frem, da jeg fik skubbet til mit bord. Pludselig stod der 6 glade ansigter og hoppede til musikken jeg hørte. Han har helt sikkert ramt noget med sine hoptimister ham Hans Gustav Ehrenreich!

Personligt kan jeg ikke komme på andre små figurer / maskotter som på samme måde kan bringe et smil frem i en måske ellers småstresset hverdag. At hoptimisterne siden 2009 er blevet produceret igen gør, at det er muligt for endnu flere end tidligere at eje en smil-fremkalder.

Men i min verden bliver de nye modeller aldrig helt som de gamle "rigtige hoptimister". Specielt variationen i ansigterne fra dengang kunne jeg godt savne. Samt detaljer som de mere solide metalfødder og det fine hoved uden tydelige plastiksammenføjninger som på de nye modeller.

Jeg må på jagt efter nogle flere hoppende venner...

6 kommentarer:

  1. Ja de er skønne, de små fyre.. Har desværre ikke været så heldig at finde dem på lop endnu, håber stadig...

    SvarSlet
  2. Jeg kan også bedst lide de gamle, men de ses godt nok ikke ret tit. Leder også.

    SvarSlet
  3. ja, du har ret de er til at blive glad i låget af ☺ ved du at der er forskel på hun og han ?? :-O

    SvarSlet
    Svar
    1. På de gamle tænker du på?
      I så fald ved jeg det ikke, men vil meget gerne vide det :o)

      Slet
  4. Heisann, syns de e kjmpefine.Ønske,ønske mæ sånne. Ha en fin dag. Hilsen Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Ann :o)
      Tak for din kommentar!

      Slet