Hr. orm er gået i æblerne

Det er pinligt langt tid siden, at jeg fik lidt af dette stof af Tamra. Faktisk var det helt tilbage til da jeg syede mit sengetæppe af firkanter. Desværre blev alt stoffet brugt i sengetæppet og intet gemt på min stofreol. Men kort efter tikkede en fantastisk tilbud fra Emilie ind i mailboksen. Kort efter lå en pakke med et helt hovedpudebetræk + lidt andet lækkert stof i min postkasse!! STOR tak til Emilie - nu kan stoffet trygt ligge på min reol og vente til det helt rigtige syprojekt.

Ja, Blogland er virkelig et fantastisk sted. Også  når det gælder inspiration. Efter et af mine utallige besøg på Annas fantastiske blog, har jeg haft et par fletteprojekter i tankerne. Nu er alt andet ryddet væk og de to projekter begyndt. Jeg glæder mig til at de kommer lidt videre, så jeg kan vise billeder :o)

1 kommentar:

  1. Det er så fint. Jeg har et helt nyt sengesæt og pudebetræk, men lige nu ligger det bare på hylden, da jeg har en dreng.

    SvarSlet