Hytten fuld - kulturnatten i billeder









Præcis som det plejer at ske, glemte jeg alt om kammeraet, da Kulturnatten begyndte. Derfor må i nøjes med billeder af hytten, lige før det gik løs. Jeg havde egentlig troet, at mange blev væk pga. vejret, men jeg tog virkelig fejl! Jeg havde bogstaveligt talt hytten fuld fra start til slut i alle 5 timer...

Det var super sjovt at få lov at flytte ind i en hel lille hytte med mini-køkken, hems, spiseplads og soveareal. Og min tro følgesvend i form af papelgen Elgvis med charmeklud flyttede selvfølgelig med :o)

15 kommentarer:

  1. Sikke en forandring, det ser super hyggelig ud i din lille hytte.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor ser det hyggeligt ud! Dejligt at du fik hytten fuld:)

    SvarSlet
  3. Å, der skulle jeg gjerne vært. Så fint det ble. Gøy at du hadde hytten full. D

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud .-) Dejligt med alle de besøgende

    SvarSlet
  5. Hvor skægt - jeg ville elske at besøge din hytte :)

    SvarSlet
  6. Virkelig fint altså. Der ville jeg gerne nyde en kop the - smukke farver :-)

    SvarSlet
  7. Super flot udstilling :-)

    SvarSlet
  8. Hvor ser der skønt ud, måske et lille job som campinghytte indretter, skulle tilbydes, det ser noget mere indbydende ud end hvad man ellers kommer til, rundt omkring på campingpladserne.
    Dejligt at du havde så mange besøgende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha.. Inderhaverinden af campingpladsen kom også på besøg i hytten og konstaterede grinende, at man måske bare skulle begynde at indrette hytterne sådan :o) Så måske der er fremtid i det...

      Slet
  9. Hold da op, hvor ser det bare hyggeligt ud(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min nye garn give away(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-5.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak. Sagen er den, at jeg har fravalgt at have Facebook, så jeg kan desværre ikke deltage i din konkurrence.

      Slet
  10. hvor var det bare blevet godt :)

    SvarSlet
  11. Det ser vel nok hyggeligt ud! Havde jeg ikke haft andre planer, ville jeg meget gerne have været forbi din hytte :)

    SvarSlet