Om et par timer...



... skulle denne hytte gerne være forvandlet til en hyggelig, farverig og kreativ hule, hvor besøgende fra kulturnatten kan søge tilflugt fra vind, kulde og regn. Hvor bliver opklaringen af DMI?? Please send den i retningen af Nordsjælland snarest!

Skulle det ikke ske, har min dejlige mor, som fik sneget sig ind på billedet, været sød at strikke mig et par strømper som sammen med støvlerne og vinterjakken er kommet frem. Lidt ærgerligt man skal rende rundt og ligne en polarforsker i campinghytte... Men det er trods alt bedre end at rende og fryse!

Håber vi ses mellem 17 og 22 lige her!

5 kommentarer:

  1. håber på at se andre mange billeder når du er færdig :) og at du får mange besøgene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer billeder i morgen. Faktisk kom der så utrolig mange, at jeg slet ikke nåede til at tage billeder undervejs. Så jeg har desværre kun nogle af den dekorerede hytte.

      Vejret var noget møg, men RIGTIG mange trodsede det og mødte op. Helt fantastisk var det :o)

      Slet
  2. Rigtig spændende, jeg håber du får mange besøgende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Mange besøgende var heldigvis hvad jeg fik :o)
      Det var bare SÅ hyggeligt at kunne byde folk ind i hytten eller under halvtaget og snakke krea!

      Slet
  3. Jeg håber det bliver en rigtig god aften for dig og dine besøgende :o)
    Osse en hilsen til din mor [ som har strikket et par varme strømper til dig ] :o)

    *pøj ~ pøj*
    Glæder mig til at læse mere om aftenen :o)
    Hilsen her fra Bente.

    SvarSlet