Store Byttedag

Så blev det søndag d. 9. september og officielt landsdækkende Store Byttedag. Jeg er i egen person at finde på Store Byttedag ved Tap1, men der er også Store Byttedag i byer som Silkeborg og Århus. Arrangementet ved Tap1 er arrangeret af Miljøstyrelsen, Københavns kommune og sommermarkedet på Carlsberg.

Ved Tap1 kan opleves alt fra modeshow med upcyclet tøj, kæmpe loppemarked og forskellige workshops. Der er ingen entre - det er ganske gratis er komme forbi! Der vil desuden være et byttetelt. Gi' hvad du har og tag hvad du vil - dejlig simpelt.

Nedenfor ses et lille udsnit af hvad jeg medbringer. Mange ting kan ses, afprøves og pilles ved. En del fletterier er til salg mens andre forhåbentlig kan være med til at inspirerer, hvis du selv har mod på at prøve fletteri. Herudover har jeg samlet et udsnit af mine genbrugsprojekter, som jeg udstiller.

Har du lyst til at prøve at flette et armbånd kan dette lade sig gøre. Jeg vil også rigtig gerne svare på spørgsmål om flet eller hjælpe dig videre, hvis du og dit fletteprojekt er gået i stå.

Så grib dit fletteri, et par ting til bytteteltet og husk dig selv. Så ses vi ved Tap1 mellem klokken 10 og 16! :o)









8 kommentarer:

  1. Jeg har netop læsset de sidste ting i bilen og er så småt vej! Jeg har aldrig deltaget før, og ved ikke helt, hvad jeg skal forvente. Så der er pakket efter 'hellere-for-meget-end-for-lidt':) Glæder mig til at hilse på dig!

    SvarSlet
  2. Jeg var forbi med min veninde. Synes det var et meget fint arrangement. c:
    Jeg fik købt en af dine skønne pap-punge, men var for genert til at sige hej.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh... Jeg kender godt den generthed.
      Men hvis jeg lover ikke at bide, må du lige sige hej en eventuel anden gang :o)

      Slet
    2. Tihi, det vil jeg huske! c;

      Slet
  3. Hvor er det nogle fine kaktusser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Jeg er også rigtig glad for dem, for de visner ikke, når jeg glemmer at give dem vand!

      Slet
  4. Hej Helene

    Tak for kigget på dine flotte ting og sager, og det var hyggeligt at lige hilse på dig idag inde på markedet.

    Utroligt skønne ting du laver, og de var endnu flottere i virkeligheden.

    Jeg er glad for at have fundet din blog, den har inspireret mig til at selv at prøve at flette tasker.

    Håber du havde en dejlig dag derinde.

    Mvh.
    Solsikkens-Sang

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en rigtig dejlig dag derinde :o)
      Herligt at du lige gik lagt vejen forbi.

      Slet