Vattet bageri

Meget at tiden går med den mest fantastiske studiegruppe og projektarbejde. Samtidig leger jeg lidt med diverse webdesigns på mit skoledomæne, så jeg forhåbentlig snart kan vise min kunnen som multimediedesigner frem og få fundet en praktikplads fra februar næste år og 3 måneder frem.

Indimellem finder jeg dog stadig tid til lidt kreative sysler. Ellers læser jeg om dem i bøger bestilt ved hjælp af Biblioteket.dk. Denne gang er det bogen 'Yummi Gurumi' som er havnet på skrivebordet. Bogen indeholder de mest fantastiske hækleopskrifter til blandt andet kagen her og lignende kreationer. Den kan virkelig anbefales!

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. I was so lucky to find two of these small Lotus dishes really cheap at flea market :o) I hope that it is possible to find some in blue and green also. But they are not easy to find and afford.

      Slet
  2. Mums! Det er min favorit specialitet :o) Ser godt med en masse fløde og appelsin-ringe!

    SvarSlet
  3. Hej Helene,

    jeg læser din blog i et stykke tid nu og synes det er vildt inspirerende, det Du laver og viser!

    Hilsen

    Katrin

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrin. Tak for din hilsen :o) Dejligt at høre, at du kan finde inspiration i de ting jeg viser frem "herinde".

      Slet
  4. Uh den bog ser spændende ud!! Tak for tippet :-)

    SvarSlet