Blogland fra sin bedste side

Takket være en fantastisk hjælpsom læser er det efter længere tids intens søgning lykkedes mig at få fingrene i opskriften på Mumi og Snorkfrøkenen. Modsat de nyere bamser synes jeg, at de her ligger tættere på de originale tegninger og udformninger af Mumifamilien, hvilket jeg synes godt om.

Og da jeg forleden sad i min egen lille lykkerus over alle de fantastiske mennesker der findes i Blogland, skrev Mette med et rigtig, rigtig godt og betænksomt tilbud som jeg bare ikke kunne sige nej til. Så der venter lige en bonus sidst på ugen :o)

Blogland bare SÅ fantastisk!


6 kommentarer:

  1. Jeg har er datter som elsker Mumi og synes selv også de er så søde - er de muligt at få opskriften ?

    SvarSlet
  2. Jeg er også meget interesseret i opskriften.
    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg har lige sendt jer begge en mail, men nu skriver jeg det også lige her. Opskriften er jo ikke "min", så jeg vil helst ikke til at begynde at distribuerer den rundt på en ene eller den anden måde. Beklager.

    SvarSlet
  4. Hvilket blad er opskriften fra Helene? Gerne nr og årstal også. Jeg kunne nemlig også tænke mig at få fat på mønsteret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg beklageligvis ikke. Har kun opskriften - ikke blandet. Og der står ikke nummer eller noget inde i opskriften. Beklager.

      Slet