Flettebånd

2. gang var lykkens gang i dette tilfælde! Juhu!

Var ikke helt tilfreds med udtrykket som en sølv kant gav på dette stykke flet, som også er blevet til et kasettebånd. Båndet er dog syet sammen men mangler lige at blive fotograferet. Derfor forsøgte jeg mig med sort, som Anna så fint har gjort med perler.

Det er virkelig en fornøjelse at vide, at samtlige materialer er genbrug. Grønne Frellsen kaffeposer, sorte industrielle kaffeposer, hvide Frellsen kakaoposer, lilla Milka chokoladepapir og neongule Nesquick kakaoposer. 

Så skal jeg bare lige have flettet båndets bagside... Fortsættelse følger :o)

7 kommentarer:

  1. Den er blevet super fed! Hold da op :)

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ih ja, den er blevet utrolig fin! Jeg synes nu at det med sølvkant også er meget fin, lige fordi det ikke springer lige i hovedet at det er kassettebånd, lidt impressionistisk måske? Ihvertfald kan jeg lide dem begge!

    SvarSlet
  3. Rigtig flot:0)
    Fletter du dobbelte rækker?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja...smiler, når jeg fletter er der zig zag, dine rækker er lige

      Slet
    2. Så er jeg med. Ja, jeg har forsøgt at flette på en anden måde her ligesom ved sølvtaskerne med drager og heste, som jeg tidligere har lavet :o)

      Slet
  4. hvor er den sej og super retro :)

    kh
    Simone

    SvarSlet