Grønt kæmpearbejde







Det hele startede med en mail fra en kommende brudgom, dette indlæg og en kæmpe pose grønt plastik... Det lå ellers ikke lige i planerne, at den grønne succes af knap 3000 stykker foldet plastik skulle genskabes med små tilføjelser. Men sådan kan planer jo ændres ;o)

En grøn taske senere var husstanden tilnærmelsesvis udtømt for grønt plastik, så det var egentligt helt sikkert, at der ikke kommer flere fletterier af denne model i en længere periode. Nu har jeg imidlertid fået rigtig meget grønt plastik igen. Så lignende eller andet i udelukkende grønne farver kan bestilles :o)

15 kommentarer:

  1. Den er godt nok flot den taske, mon ikke den brudgom bliver populær.
    Forhåbentlig er du ikke helt begyndt at se små grønne mænd :-)
    Ha' en god dag
    Ulla

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et imponerende stykke arbejde - og SÅ FLOT!

    SvarSlet
  3. Wauw! Hvor er den flot! Et kæmpe stykke arbejde! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og ja, der ligger MANGE timer i den :o)

      Slet
  4. Den er bare rigtig flot!!!

    SvarSlet
  5. Wau siger jeg sikke et arbejde du har lavet..
    Den er meget flot ...
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  6. Det er et stort arbejde du har lavet der. Virkelig flot.
    Jeg har været omkring på din skønne blog og kigge.
    Jeg kan se at du har fået fingrene i et fad fra Cathrineholm.
    Jeg har lige startet en give away med noget fra Cathrineholm, hvis det skulle have din interesse.
    God dag til dig.
    Klem Lonni.

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare flot! tør slet ikke tænke på, hvor mange timer du har brugt/hygget dig med den.... ;-)

    SvarSlet
  8. Dejligt at du vil være med i min give away samt at du både linker og er blevet fast læser. Det glæder mig meget. Tak.

    SvarSlet
  9. Hej, så flot bliver jeg nødt til at sige!
    Det er godt håndværk!

    SvarSlet
  10. Hold da op! :D Vildt flot taske!

    SvarSlet
  11. Mange tak for alle jeres rigtig søde kommentarer :o)

    SvarSlet
  12. Sikke et kæmpe arbejde og hvor er den bare blevet flot. Er vild med alle de grønne nuancer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når man først bliver opmærksom på det og begynder at samle, findes der faktisk rigtig meget forskelligt grøn emballage. Og ja, i rigtig, rigtig mange nuancer.

      Slet