Grydelapper

Lyset på billedet bærer desværre præg af, at det er taget mens de sidste solstråler tittede frem gennem skyerne - nøj hvor er det altså også blevet koldt i forhold til sidste weekends 20 grader!! Det var tider dengang man havde en flyverdragt ;o)

I går aftes fik jeg monteret begge grydelapper. Efter jeres mange tips, som jeg er utrolig glad for, valgte jeg at gå med thermium fra Stof 2000. Faktisk har jeg lagt to lag oven på hinanden. Jeg er altid så bange for at holde varme ting med grydelapper. Jeg panikker, hvis jeg skal stå med den varme ting for længe - sæt nu det brændte igennem lapperne. Det sker dog helt sikkert ikke med dem her!

11 kommentarer:

  1. rigtig flotte og rart at du nu kan være helt sikker på ikke at brænde dine fingre

    SvarSlet
  2. De er da bare blevet fine...ved du forresten, hvad man kalder en kok fra Lapland?
    Svaret kommer i morgen...hehe

    Frille :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... Nææh.. Grydelap ;o) ?

      Slet
  3. Hej Helene...
    Ja, den var jo snart for nem.
    Frille :o)

    SvarSlet
  4. De er vildt flotte! Jeg putter aldrig for i bomuldsgrydelapper med mønsterstrik. De isolerer generelt rigtig godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror måske også, eller rettere jeg ved, at foringen skyldes min en anelse hysteriske tilgang til varme ting. Jeg er så frygtelig bange for at brænde mig ;o) Derfor rigtig godt med for!

      Slet
  5. Hei, nydelige grytelapper. Jeg elsker elefanter... Samler på dem, så i love it. Ha en fin dag . Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du samler på elefanter er du næsten nød til at få fat i et par grydelapper ;o)

      Slet