Hæklet broccoli

Gennem Karens geniale 'perle-blogger koncept', har jeg været så heldig at finde Lottes fine blog, Lille Leth Design. Her findes blandt meget andet godt de fineste hækleopskrifter. Blandt andet på denne broccoli.

Jeg kigger tit efter bomuldsgarn på diverse loppemarkeder, hvilket har resulteret i, at jeg har en masse ret specielle farver. Farver som kan være lidt svære at få tænkt i ind projekter. Men broccolien her var en god lejlighed til at få brugt lidt af det merceriserede bomuld i kaj-kage grøn :o)

Opskriften kan virkelig anbefales. Den findes på Lottes blog lige her.

5 kommentarer:

  1. Hvor sjovt! Jeg har lige lagt ud en opskrift på broccolisuppe :D ved ikke om jeg ville kogt suppe på denne dog, men sej var den ihvertfald!

    -Ellen Louise-

    SvarSlet
    Svar
    1. I så fald bliver det nok en lidt vattet suppe ;o)
      Med tråde i!

      Slet
  2. hvor er den blevet fin, og du har da været hurtig om at få fundet garnet frem og få hæklet den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I ly af natten røg jeg på hovedet i garnkurven. Bevæbnet med hæklenålen gik det meget stærkt, ja ;o) BANG BANG og en broccoli blev til!

      Slet
  3. Dette har intet med broccoli at gøre - men faldt lige over dette link og tænkte straks på din blog.
    Så hvis du engang bliver træt af at flette tasker, er her noget andet fletteri at kaste sig over ;o)

    http://www.recyclart.org/2011/04/sofa/

    SvarSlet