Min svaghed

Maksimum en uge, så dufter her forårsagtigt i min vindueskarm. Jeg er en virkelig stor sucker for hyacinther! Jeg er vist kommet til at belemrer jeg med billeder af min orange Lotus gryde fyldt med dem tidligere, beklager!

Havde jeg pladsen og holdt blomsten lidt længere, havde jeg fyldt min vindueskarm. Jo flere jo bedre, jeg kan slet ikke få nok af duften. Stor var glæden derfor, da min dejlige mor i dag forærede mig efterårets første i lyserød, blå og hvid.

Lige så stor glæden er, når de kære blomster-basser springer ud, lige så stor af skuffelsen, når de efter ret kort tid klasker sammen igen. Så alle løgene bliver samlet og gravet ned i haven. Så kan man i det mindste hilse på dem året efter :o)

1 kommentar:

  1. Uhh, dem har jeg også bare en svaghed for!!

    Jeg ELSKER hyacinther <3 Deres udseende og deres dugt er jo fantastisk :)

    Rigtig god idé med at grave løgene ned så du kan se dem spire året efter ;)

    SvarSlet