Mission accomplished!

Med disse fletbøjler + 2 bøjler jeg har liggende hos Tamra, er det lykkedes mig at få skiftet alle bøjler i mit klædeskab ud med udelukkende plastikfletbøjler. Både Oille, Tina og Niels bor nu i skabet sammen med diverse mønstrede sager. Helt fantastisk er det, når skabet åbnes og en sand farveeksplosion af plastik kastes lige i hovedet på en :o)

I ved efterhånden lige så godt som jeg, at det der med at love, at der ikke ryger flere med hjem fra loppemarkeder ikke vil holde. Så jeg vil i stedet forsøge at begrænse mig til, at der kun ryger pastelfarvede bøjler eller bøjler med særligt pæne motiver med mig hjem.... Det burde være til at overholde!

17 kommentarer:

  1. ved du om der er privat personer der i tidernes morgen har siddet hjemme og lavet disse bøjler eller om det er en fabrik der har fremstillet dem ? jeg spørger for jeg ved det ikke !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved, at bøjlerne i sin tid er lavet hjemme, i skoler, institutioner osv. Samtidig tror jeg ikke, at nogle af dem er blevet produceret på en fabrik, men jeg er ikke helt sikker.

      Slet
    2. Kan fortælle, at jeg er den lykkelige ejer af 2 bøjler, som min farmor har lavet i et eller andet terapi-forløb for ca. 50 år siden.
      Hilsen Elsebeth

      Slet
    3. Jeg er en af de årgange, der sad og viklede plastikstrimler om vores bøjler. Det var sjovt at finde på forskellige mønstre, men de er for længst smidt ud....mon det er nogle, jeg har lavet, i har købt??

      Slet
    4. Det kunne være sjovt at vide, hvem bøjlerne oprindeligt har tilhørt :o)

      Slet
  2. Den sorte bøjle med roserne er ret nydelig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også svært glad for den kombination af farver og mønster. Tror også jeg efterhånden har fået købt 4 eller 5 af netop denne slags :o)

      Slet
  3. Hej Helene.

    De er simpelthen SÅ skønne. Overvejer lign. mission til udskiftning af vores bøjler i vores entré :o) Får helt blod på tanden efter at have set dit indlæg :o)
    Må lige rose din blog, den er en lækker en af slagsen. Særligt dit brug af farver i alle mulige sammenhænge er en fornøjelse for øjet :o)

    Kh Anette.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Anette. Det varmer virkelig at høre!
      Jeg elsker at omgive mig blandt farver. Jo flere jo bedre.
      Og da bloggen i høj grad afspejler hvad jeg står for, ja så er den også gået hen og blevet en stor gryde af diverse farverige retter :o)

      Slet
  4. Må lige blære mig med et fund forrige søndag. I en loppestand på min sædvanlige, men nu for i år lukkede, jagtmark. Har set dine bøjler og syntes sgu de er meget kære, selvom jeg ikke ved om de passer ind herhjemme... I en bod fyldt med tøj og sager, opdagede jeg at noget af tøjet hang på flettede bøjler, i de fineste lystyrkise, grønne og orange sammensætninger... Spurgte henkastet om hun solgte bøjlerne. Hun svarede at hvis jeg kunne finde ti, kunne jeg få dem for tredive kr... Som sagt, så gjort... Nu resterer der så bare at overbevise manden om at det er et super-funky indslag i entreen....
    Mvh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. NØJ Hanne! Det er godt nok et kup til den pris :o)
      Håber inderligt, at manden din kan overtales til et lille indskud farve i jeres entre. Det lyder rigtig fint med de tre gennemgående farver.
      STORT tillykke med fundet!

      Slet
  5. Hvor er de lækre - jeg har selv lige fået 3 forærende. Jeg synes da at du skal vise hele klædeskabet, så vi kan se hvor fint det hænger på dine lækre bøjler:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu synes jeg squ du er krævende ;o) Det kræver vist lige en oprydning... Eneste problem herefter er, at mange af bøjlerne ikke kan ses for det tøj der hænger på dem.

      Jeg prøver lige at finde på et eller andet! :o)

      Slet
  6. Skønne bøjler! Fantastisk at du nu har så mange :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Elsker min lokale genbrug, de søde gamle damer står på hovedet i alle kasserne for at finde bøjler til mig, og næh nej de skal bestemt ikke have penge for dem, det er jo blot en bøjle. :) Så bliver jeg faktisk ret sur når jeg ser de 'fancy' genbrugsbutikker kan få sig selv til at smide et prisskilt på 110 kr. for én bøjle op!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der findes rigtig mange elskværdige mennesker :o) Synes bare medierne glemmer at skrive om andet end dem der ikke er nær så elskværdige i deres handlinger. Men så er det jo godt, at vi har Blogland :o)

      110 for en bøjle lyder helt sindssygt!!

      Slet
  8. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet