Pastelfarvet strik


Grydelapperne med elefanter var knapt blevet monteret før jeg besluttede at bestille et par strikkede grydelapper mere. Eller, min mor og jeg havde aftalt, at hvis elefanterne blev fine, kunne hun lave et par mere.

Andet par skulle dog ikke have elefanter på sig men i stedet spøgelserne fra Pacman. Så ud fra hama spøgelser og broderimønstre har jeg forsøgt mig med at sammensætte et motiv hvor spøgelserne kigger på hinanden på forskellige måder. Stolt var jeg derfor, da en af flette-kursisterne jeg har undervist i weekenden spurgte efter mønsteret ;o)

Fortsættelse følger når flere spøgelser er kommet til :o)

2 kommentarer:

  1. De skal nok blive fine- sad lige og tænkte at de måske også kunne flettes ind i´én af dine tasker. knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro de også er tænkt ind i et fletteprojekt ligesom de 20 andre motiver jeg har liggende på skrivebordet ;o)

      Slet