Gratis genbrugsglæde

Jeg proklamerede jo egentlig efter sidste bøjlefangst, at samtlige bøjler i tøjskabet var byttet ud med fletbetrukkede skønheder. Imidlertid har damerne i genbrugsbutikken nær min skole endelig besluttet, at bøjlerne alligevel er for gode til at smide ud.

Imidlertid vil de ikke have noget for dem!? En kurv med teksten GRATIS mødte mig i hvert fald foran butikken i går. I kurven lå en masse forskellige bøjler - blandt andet denne skønhed. Vupti vupti røg den ned i skoletasken og med hjem til samlingen. Hvis det skal være på den måde, kan jeg godt bruge et par bøjler mere!

Sådan lød historien om en af de få gratis hverdagsglæder der endnu kan nydes :o)

9 kommentarer:

  1. Å, hvor du er heldig! Slike kleshengere er bare så kjekke.

    SvarSlet
  2. Jeg har også 1 mere til dig, jeg fik med i prisen på et køb i den lokale:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt! Mange mange tak :o)
      Glæder mig til at se den ved lejlighed.
      Og beklager at jeg ikke lige fik sendt en fødselsdagshilsen i tide.

      Slet
  3. Dejligt med en tom bøjle i skabet, og så til den pris, måske kan det så give anledning til et lille tøjindkøb....

    SvarSlet
  4. Tænkte på, jeg har for et halvt års tid siden flettet en taske ud af avis beklædt med tape, men nu har den fået sådan en gulig farve (pga det syre der er i tapen), men ville så høre om du kender til en måde at afhjælpe det på eller om der findes noget tape/plast man kan beklæde hvidt papir med, så det ikke bliver guligt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg godt nok aldrig hørt om eller oplevet før. Hvor er tapen fra? Jeg tror desværre ikke rigtig der er så meget at gøre ved det andet end at bruge en anden slags tape/plastik næste gang.

      Slet
    2. Det er sådan noget ganske almindeligt bygge/hobby tape fra et byggecenter, men det kan også være sollyset, for den er da stadig hvid inden i..?

      Slet
    3. Så kunne det godt tyde på, at det var sollyset. Jeg har dog aldrig hørt om, at tasken skulle falme. Omvendt - det gør en avis formentlig også, hvis man nu ligger den i vindueskarmen eller andet direkte sollys.

      Slet