Har du 1 minut? / Din stemme tæller!

Som jeg har skrevet og vist frem tidligere, har jeg flettet en kurv med kaffebønner af BKI kaffeposer. Kurven er lige nu nomineret i Terracycle og Tassimos store efterårskonkurrence.

Fire kreative genbrugsbaserede bidrag er med i afstemningen - og en af bidragene løber af med 1. præmien. Konkurrencen løber til at med d. 6. december. Bidraget med flest stemmer vinder.

Jeg kan godt bruge en stemme eller to mere, så synes du, at mit bidrag er det bedste ud af de fire nominerede, ja så vil jeg blive utrolig glad for din stemme. Der kan stemmes lige HER.

Linket må selvfølgelig gerne deles på sms, mail, blog eller Facebook. En STOR tak til jer som allerede på eget initiativ har valgt at dele linket. Det er jeg utrolig glad for og beæret over :o)

26 kommentarer:

  1. Har smidt en stemmme på dig, for du laver da nogle vildt fede ting,,, Krydser fingre for at du vinder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak :o) Tak for de krydsede fingre :o)

      Slet
  2. Jeg vil utrolig gerne stemme på dig, men er det via like på facebook, eller hvor pokker gør jeg det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej. Ingen Facebook, så var jeg også røget fra.
      Følg mit link (HER) og gå helt nederst på siden. Der kan du stemme ved at vælge mit navn og trykke done.

      Slet
  3. Har selvfølgelig sat en stemme på dit bidrag:-)

    SvarSlet
  4. Hermed gjort ... og det er ikke fordi det er dig men jeg syntes helt ærlig din er den bedste. Pøj pøj

    SvarSlet
  5. Done. Fatter nu ikke den kjole (no offence) kan ligge højere end din kurv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også der bliver lavet om på ;o)
      Men jeg behøver i så fald en del stemmer mere, som jeg selvfølgelig håber på at få tiltusket mig :o)

      Slet
  6. Jeg har sat en stemme på dig :-)

    SvarSlet
  7. Har stemt.. held og lykke!

    SvarSlet
  8. Lidt solidaritet er en god ting, så du får også lige en stemme med fra Fantast-fabrikken.
    Eva

    SvarSlet
  9. Jeg var allerede forbi da du viste den og skrev om at du var med, første gang herinde. ;) Så du har min stemme. :) Synes klart din skal vinde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er utrolig glad for og stolt over at have fået din stemme.
      Jeg krydser alt hvad jeg kan og håber inderligt, at jeg får nok stemmer til at vinde :o)

      Men der er et god stykke vej endnu, så jeg er mere end afhængig af, at folk har lyst til at stemme og dele linket med andre :o)

      Slet
  10. Utrolig flot kurv, så jeg har stemt på dig. Jeg samler selv Gevaliaposer og vil snart prøve om jeg kan lave en kurv. Jeg har ikke prøvet at flette før, så det bliver en udfordring ;o)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :o) Jeg er faktisk selv i gang med et projekt af Gevalia. Jeg vender dem dog omvendt, så den hvide side vender udad.

      Slet
  11. Hej Helene... jeg har også stemt på dig da jeg synes det er den flottes kreation og mest brugbare af dem alle...
    jeg fletter os selv... så helt klar synes jeg du skal vinde

    SvarSlet
  12. En stemme mere til dig :)Og så krydser jeg alt hvad krydses kan ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for både stemme og krydsede lemmer :o)

      Slet
  13. Jeg er imponeret - du har også fået min stemme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :o) Den er jeg utrolig glad for!

      Slet