Indlæg nummer 800!


Har valgt at dedikere mit blogindlæg nummer 800 til min personlige hjertestarter og en meget betænksom og venlig sjæl. Overraskende mange spørger med mellemrum ind til mit forhold til Nephew. Jeg havde egentlig ikke tænkt det som noget der skulle have stor plads på bloggen, omvendt står det meget klart, at musikken er noget jeg bruger meget tid på og derfor ser som noget der har betydning for, hvordan jeg selv føler mig som person.

Nogle er heldige at have deres hjertestarter tæt på sig det meste af døgnet det meste af året, andre må gribe de unikke muligheder der i perioder byder sig i form af koncerter med større og mindre mellemrum.

Nephew er min hjertestarter, hvad mange af jer nok har sanset. En koncert i ny og næ er det jeg behøver for at få en pause fra hverdagen, et frisk pust og ny energi. Jeg krydsede første gang Nephews veje til Danish Music Awards i 2007 i den nu nedbrændte KB-hal. Et lille frø blev dengang plantet og begyndte at spire. Siden har det vokset og vokset. Rodnettet er nu, over 5 år senere, større end nogensinde.

Rigtig varm om hjertet bliver man derfor, når en venlig sjæl helt uopfordret vælger at bruge tid og energi på at sørge for, at glæde en anden person, i dette tilfælde mig, med en helt unik koncert-mulighed. Takket være Mette var jeg så møg heldig at kunne smutte i Bremen teater ikke kun fredag men også torsdag. Torsdag faktisk før album release.

3 kommentarer:

  1. Det er bare skønt at kunne glæde dig med en unik oplevelse :-) Jeg håber, at den skilte sig bare en smule ud og har opladet dine batterier for en tid :-)

    Jeg synes det var en kæmpe oplevelse, som jeg gerne vil opleve igen. Måske et lille frø nu er plantet i mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den skilte sig bestemt ud. Det gør alle koncerter på en eller anden måde. Alle kan de huskes fra hinanden. Denne især, da den jo lå før release :o)

      Lad endelig frøet vokse! Så får jeg en koncert buddy ;o)

      Slet
  2. Der er nu intet så skønt, som at glæde andre :o) Og jo, måske at blive overrasket fra en uventet kant :)

    SvarSlet