Jeg er nomineret...

Eller rettere sagt, jeg er ikke, men en kurv jeg selv har flettet er. Firmaet Terracycle har gennem den sidste måned kørt en genbrugskonkurrence. Kriteriet for at deltage var, at man skulle fremstille et kakao- te- eller kaffeinspireret stykke brugskunst.

Ifm. konkurrencen fik jeg endelig, med nød og næppe, samlet nok BKI kaffeposer til at få færdiggjort kurven her, som har været i gang rigtig rigtig længe. Forklaring: der kommer kun 4 tern ud af en stor kaffepose. Undervejs i projektet har jeg selv tabt mit genbrugshjerte til den, hvorfor den egentlig skulle være blevet her hos mig - men søster nappede den. Så lidt er den også hos mig ;o)

Har du lyst til af at afgive din stemme, kan det gøres lige her indtil den 6. december. Her kan du også se de tre andre finalisters bud på smart og kreativt genbrug :o)

35 kommentarer:

  1. Sejt, Helene! Og du er da selvfølgelig den som pt her flest stemmer:) God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ser jo fint ud :o) Og rigtig rigtig god weekend til dig også :o)

      Slet
  2. Den har helt bestemt fortjent en plads i konkurrencen, er bare rigtig flot

    SvarSlet
  3. Sejt :) Jeg har smidt min stemme, krydser fingre for dig! Og God Weekend.
    Mvh Helene

    SvarSlet
  4. Så har jeg stemt på dig:) Håber du vinder:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Jeg krydser også hvad krydses kan!

      Slet
  5. Da jeg stemte, førte du - fortjent!

    Hilsen Elsebeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Stillingen er vist ændret nu - men der er jo længe til endnu :o)

      Slet
  6. Hej Helene, vil spørge om du kan bruge ca. 35 bki poser.
    Jeg har klippet bunden af og klippet dem op bagpå (så fylder de ikke så meget)jeg har indset at jeg nok ikke får brug for dem.
    mvh Elisabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elisabeth. Mange mange tak for dit tilbud. Desværre bugner mine lagre af industrikaffeposer, så jeg har simpelthen ikke plads til flere poser, desværre. Så pænt nej tak.

      Slet
    2. helt ok,
      ps jeg har da også stemt på dig

      Slet
  7. Du har fået min stemme :-)
    Jeg håber, du vinder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det krydser jeg også fingre for, men de andre er godt nok flotte konkurrenter! Så jeg tror helt sikkert, at konkurrencen bliver skarp!

      Slet
  8. Du har fået min stemme! Din kurv er klart det smukkeste og mest anvendelige produkt :)

    SvarSlet
  9. Hej Helena
    Sikken en dyst vi er kommet i! Smadder spændende :-) Jeg har været fast læser af din blog i et godt stykke tid, og har også lagt kommentarer ? (men desværre aldrig noget comeback)
    Lige nu og pt. er det kaffekjolen som har de højste procenter :-(
    Det kan vi da ikke have :-) Pøj- pøj med dysten :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte. Der kommer rigtig mange kommentarer herinde. Hvor gerne jeg end vil nå at læse og svare alle, er det måske ikke lykkedes. Det beklager jeg. Men denne kommentar er i hvert fald set :o)

      Slet
    2. Der er jo heldigvis også laaaang tid til d. 6. december.
      Så vi kan jo prøve at lave om på det inden da :o)

      Slet
  10. Hvor er det flot!! Jeg har da lige været inde og afgive min stemme, selvfølgelig til din kurv:-)

    SvarSlet
  11. Du får også min stemme, det er virkelig flotte kurve du laver i poser.

    SvarSlet
  12. Jeg har lige stemt på din kurv fordi jeg synes den er smuk, stilren og elegant. De andre ting er da meget pæne, men jeg må nok erkende, at jeg synes de er mere sjældne end kønne. Jeg mener, det er rigtig godt, at så mange prøver at finde på noget at genbruge emballage m.m. til, men jeg mener også, at det ikke gør noget, hvis tingene så også virkelig kan bruges til noget, og det kan din kurv. Derfor: Her krydses alt, hvad der krydses kan, selv jeg jeg også har set det foreløbige resultat. Men som du selv skriver: Der er heldigvis lang tid endnu. Pøj, pøj, Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis. Mange tak for stemmen og din kommentar. Jeg er helt enig med dig og anvendelse af genbrugsbaserede ting og sager som de fire bud her.

      Slet
  13. Hvor er den bare flot! Men hvor må den ha krævet mange kaffeposer. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Det gjorde den virkelig også. 4 tern er en kaffepose :o)

      Slet
  14. Tillykke med nomineringen! Jeg har stemt på dig :)

    SvarSlet
  15. SUPER flot er kurven. Har stemt på dig, og lagt på min blog, http://madsen-larsen.blogspot.dk - så håber vi der er flere der stemmer, så du kan vinde. God dag, Annette (Inga's datter)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak, Annette :o)
      Og rigtig god dag til dig også!

      Slet
  16. Hej Helene:-)
    Hvor store er de firkanter du laver?

    -rigtig flot kurv.
    Hilsen maya

    SvarSlet
  17. 7 x 15 mener jeg... Deromkring i hvert fald :o)

    SvarSlet