Julegaveproduktion til lyden af P3

Årets første hjemmelavede julegave er nu blevet helt færdig og er pakket ind. Rar fornemmelse - så mangler der bare lige et par gaver endnu. Har netop brugt lidt tid på at påbegynde næste gaveprojekt, mens jeg har drømt mig til atter en koncert med Nephew i samarbejde med P3.

Nephew spiller en såkaldt "Pjækkekoncert" på fredag. Man kan vinde billetter, jeg håber, håber, håber, at jeg er heldig! Heldigvis har jeg erfaret, at jeg selv har undervisnings fri på fredag, så pjækkeri bliver ikke nødvendigt, hvis jeg skulle være møg heldig.

Koncerten bliver delvist transmitteret på P3 mellem 13 og 14 på fredag. Så husk at lyt med, hvis du lige som jeg er helt solgt til Hjertestarter!

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Jeg er selv igang med et par grydelapper, som forhåbentlig også snart er færdige :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også i fuld gang med årets julegaveproduktion, men først er der lige blvet lavet julekort, som skal sendes og vedhæftes på gaverne:-) Dejligt med julegavekreahygge:-)Du er mer end velkommen til at se alle de kort jeg har fået lavet her i weekenden, de er lige kommet på bloggen :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med den første færdiglavede julegave som også er blevet rigtig fint. Håber du vinder billetterne *smiley der krydser fingre*

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  5. "Delvist transmitteret" er da vidst lige at stramme den !!!
    Håber da at du har vundet billeter, ellers må du da være PÆNT skuffet lige nu .... Kl er 1341, og vi har foreløbigt hørt Hjertestarter... Mit gæt er at vi også får Worst/Best siden der blev talt om den med småændringer osv...
    Men hvis det ikke var planen at P3 ville sende mere, hvorfor siger Simon så "Jeg ved ikke om det også lyder godt i radioen"

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde godt nok også forventet lidt mere af transmissionen! Synes hele måden hvorpå P3 har håndteret det på har været pinlig... Og nej, desværre ingen billetter til mig.

      Slet