Juleproduktion

Julekortene står til tørre på skrivebordet, julekransen blev foldet i går, julepynten hænger i vinduerne og en af  årets julegaver er på hæklenålen. Modtageren kigger med garanti ikke med "herinde", så jeg kan godt vise den ene halvdel frem. Vejledningen til de hæklede blomstrede firkanter findes i øvrigt lige her :o)

Når juleproduktionen herhjemme sådan for alvor går i gang, kommer jeg altid til at tænke på Krummernes jul, hvor nisserne Stella og Nova startede julegavemaskinen og producerede løs. Husker netop den julekalender som en jeg dengang synes var sjov at følge med i modsat nyere julekalendere som aldrig rigtig fangede min interesse.

6 kommentarer:

  1. Åååå, skulle ønske det var jeg som skulle få de til jul. Lekre :-)

    SvarSlet
  2. Krummernes jul er og bliver et hit også hjemme hos mig, selvom jeg er 24 :-)

    SvarSlet
  3. Elsker Krummernes Jul;-) Og dit hækleri ser skønt ud! Kig gerne forbi min blog, hvor jeg har skudt en Give Away i gang.

    God aften!

    SvarSlet
  4. Jeg er 43 og ser Krummernes jul hver år sammen med mine efterhånden voksne børn :)
    Flotte grydelapper i øvrigt!
    Bh
    Anette

    SvarSlet
  5. Den kan jeg også huske men glæder mig nu også til at "Jul i valhal" bliver genudsendt i år man bliver vel aldrig for gammel til at se julekalendre

    SvarSlet
  6. Øv, hvis modtager ikke kigger med er de ikke til mig:-).

    Glæder mig til at se dig i morgen, næ hov det er vist i dag:-)

    SvarSlet