Musikuro, bøjler og stof (lopper)

Lidt nye ting er kommet til matriklen i løbet af de sidste dage. Tomaten spiller den sødeste lille melodi, når man trækker i snoren. Imens drejer øjnene fra side til side. Har set flere andre musikalske grøntsager herinde som kålhoveder og æbler. Jeg står jo ikke ligefrem og mangler den, men måske der findes en sød lille baby i Blogland hvis mor ville blive glad for en sådan sag? Jeg kunne simpelthen ikke lade den ligge.

Bøjlerne har Tamra så fint fået fingrene i til mig. Er ret vild med den lyserøde - men det kan vist ikke komme bag på så mange. Den matcher fint stoffet som er købt sammen med Vicki. Stoffet og bøjlerne fik jeg i går, hvor jeg var sammen med en masse søde og yderst produktive blog'inder :o) Mere om det senere.

14 kommentarer:

  1. Jeg ville elske den tomat! Jeg har selv en sol fra da jeg var barn og min søster havde et jordbær :) Hvad skal du have for den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sender dig lige en mail :o)

      Slet
    2. Hvis du ikke har den så er det henridarling@gmail.com

      Slet
  2. Jeg tror også, at Mirjam fra æbleblomst.blogspot.dk er interesseret i den:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna - tak for infoen. Det kan jeg godt se, nu hvor jeg har søgt kålhovedet frem på Mirjams blog. Desværre er tomaten nu afsat til anden side.

      Slet
  3. Øv at du allerede har fået tomathoevdet afsat - den ville ellers have passet ganske fint på bastians værelse! ;-)
    KH. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv. Det er jeg ked af at høre. Så kunne du have fået den retur som tak for sneglene. Jeg skal have dig og Bastian i tankerne, hvis jeg skulle falde over en mere.

      Er er mon andre specifikke ting du er på jagt efter, som jeg kunne glæde dig/jer med som tak for sneglene? :o)

      Slet
  4. Sikke et nuttet musik-æble ærgeligt den er afsat :-)

    SvarSlet
  5. Super lækre fundet. Fedt at høre der findes så mange udformninger af de gamle " spille dåser" , mit gule æble ku helt sikkert godt bruge et jordbær eller kålhovede som selskab.

    SvarSlet
  6. Så ærgeligt den er væk. Jeg venter mig og var hjemme hos mine forældre for at hente min musikuro, som var en bamse - men så har de smidt den ud :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv æv. Håber du finder en god erstatning :-)

      Slet
  7. ved du hvilket firma der har lavet den, måske den er nemmere at finde så.
    Venligst
    Nicoline

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke, beklager :S

      Slet
  8. Ok men tak alligevel :-)

    SvarSlet