Nybolig sneglen, nu som bil

Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at spæne efter bilen her, da jeg spottede den i formiddags i indre København. Heldigvis fik jeg fanget den for enden af en vej, hvor den blev parkeret, hvis man kan snakke om at parkere en snegl. Det har med garanti set yndigt ud. Ung pige med kamera løbende efter en snegl på hjul :o)

Længe har jeg holdt af sneglene. Det fremgår vist også af mine tidligere indlæg som dette og dette. Jeg har ellers både bamser, plantepinde og indkøbsnet. Men nu kan jeg da godt se, at min samling blegner lidt her.

Thumbs up til Nybolig Vesterbro for at gøre det så gennemført. Bemærk detaljerne som den bølgede afslutning på døren og lygterne som er indarbejdet i tænderne på munden.

Mon en af kollegaerne fra afdelingen kører rundt i en lilla?

7 kommentarer:

  1. Haha - hvor er den fin! Og jeg kan lige se for mig, hvordan du har jagtet den ned ad gaden:-)

    SvarSlet
  2. Jeg kører forbi en tilsvarende sneglebil (dog en fiat 500) som står i krydset Rødovrevej/Jyllingevej stort set hver dag. Den er fin.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  4. Her i Aalborg er der en fiat500 og en punto tror jeg :-) De er rigtig søde :-)

    SvarSlet
  5. God reklame der med garanti vækker opsigt ;-)
    Her i huset er det sønnemand, der er helt skudt i snegle og heldigvis kender vi en med en nyboligbiks og derfor ebstår vores samling af en dørmåtte, sadelbetræk til cyklen og bamser - lad mig vide hvis du kunne være interesseret så vil jeg gerne se om jeg kan skaffe noget til dig ;-)
    KH. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv, nu du så fint tilbyder der. Der findes simpelthen sadelbetræk!?
      Min sadel er utæt :S Så sådan et vil være guld!

      Slet