Små næbede flyvere


Anne-Sophie med bloggen Fies Fjollerier var så sød at købe en lille bestand Dalle Valle fugle og sende i min retning. Fuglene blev, selvom de var sendt som brev, bragt helt til døren af Post Danmark. Ved ikke hvad anledningen var for denne fine service!? Det ligner dem ikke! Men dejligt var det, for så slap de små næbede flyvere for at blive mast.

Fuglene er nu sluset sammen med min i forvejen eksisterende bestand. Jeg køber gerne de eksemplarer jeg møder på loppemarkeder og i genbrugsbutikker. Der er dog ret langt imellem, så hele 7 på en gang er lidt af et scoop! Alle er de nu klar til at blive hængt op når julepynten ryger ned sidst i december.

Historien om fuglene fra Dalle Valle har jeg tidligere skrevet om lige her.

6 kommentarer:

  1. det kunne være brevet var for tykt til at komme i postkassen, derfor service lige til døren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kassen er en af de tynde standarter fra Post Dk, så den kan godt gå i. De plejer altid at møffe den helt i smadder, desværre.

      Slet
  2. Åh den historie må jeg lige læse:) for jeg har 3 af dem:) de var nemlig også tiltænkt julen:)

    SvarSlet
  3. Dejligt at de kom godt frem! Jeg tror at den er blevet leveret til døren, fordi de klokkede i det i førte forsøg, da pakken blev våd og derfor sendt tilbage til mig:-)

    SvarSlet