Året der gik 2012 - Januar

Som lovet har jeg ligesom de foregående år stykket et par 'året det gik' indlæg sammen. I år har jeg dog valgt at gøre det lidt anderledes. I løbet af de næste dage følger 12 indlæg, et indlæg for hver måned af 2012. Her kommer januar...

Januar måned blev den måned i hele bloggens levetid, hvor flest besøgende kiggede med. Faktisk blev 'Når genbrug bliver guld' vist hele 89.516 gange den måned alene. Især indlæg om loppefund, historier om Nordisk Films rekvisitlager og Olsen Bandens møder i Yvonnes dagligstue blev læst flittigt. Herudover ville flere hundrede vide, hvordan jeg hæklede mine kaktusser!

Månedens mest læste indlæg:
#1 - Hæklet kaktus - DIY
#2 - Lopper fra Nordisk Films rekvisitlager #2
#3 - Lopper fra Nordisk Films rekvisitlager #1

Månedens bedste loppefund:
#1 - Yvonnes aflagte stel
#2 - En hel stribe Erik Kold
#3 - Sødahl juledug

4 kommentarer:

  1. De er også rigtig fine dine kaktusser :)

    SvarSlet
  2. Kaktuserne er fantastiske! Det var faktisk dem der rigtig var med til at sættegang i mit hækleri, sådan for alvor!

    Tak for en skøn blog, den er super inspirerende at følge!

    Hilsen Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie. SUPER dejligt at høre, at du har fået lyst til at gå i gang med hæklerier :-) Det glæder mig, at du har lyst til at følge med "herinde". At en masse har lyst til det, betyder jo hele verden. Ingen læsere, ingen blog ;-)

      Slet