Året der gik 2012 - Marts



I marts måned rundede bloggen hele 1000 faste læsere. Herudover fyldte en masse fletterier og vejledninger til flet en del, både drager og store tasker blev det til.Bloggen fik fin omtale i skolebladet Frikvarter, som jeg selv var flittig læser af i folkeskolen. Herudover fik jeg skrevet en masse om Store Genbrugsdag og min deltagelse i 2012.


Månedens mest læste indlæg:
#1 - Hanke på flettede tasker (DIY)
#2 - Denne grønne sag
#3 - Loppe-links

Månedens bedste loppefund:
#1 - Middag for 12
#2 - Mere Wiinblad
#3 - Æggebægre til påske

2 kommentarer:

  1. Fed idé med "året der gik"-indlæg. Sikke meget du har nået :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre - for at jeg selv synes det var en fed ide, betyder jo ikke nødvendigvis, at mine læsere også gør det :-)

      Slet