Bloghygge


Så er jeg næsten ved at være tilbage for fuld kraft igen! Eksamensprojektet er næsten ekspederet igennem studiegruppens maskineri. I skal nok få et link og nogle billeder senere på ugen.

I lørdags valgte jeg at droppe projektet et par timer og køre med Tamra  ind at besøge Mette. Marthe kom endda også - helt fra Norge. Så det endte med at være et super hyggeligt mini-blogtræf. Og Mette trakterede ned lækker brunch - som vi spiste af det fineste Lotus stel, se bare.

Aftenen forinden fik jeg indpakket nogle små gaver i slikposer med selvfoldede sløjfer. Var så heldig at få fingrene i en ordenlig stak poser, da Nordisk Films gamle rekvisitlager holdt loppemarked som jeg skrev om her og  her. Tænker stadig på, hvor meget guld jeg dengang fik for ingen penge. Poserne var perfekte til disse små loppefund, som nu er flyttet hjem til Mette, Tamra og Marthe. Marthe fik desuden en spaghetti Erik Kold bøtte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar