Weekendlopper


Weekenden har heldigvis budt på lidt lopperier ud over det eksamensprojekt som. pt. hænger som en tung stor sky over hovedet på mig. Heldigvis en farverig og spændende sky som nok skal blive til et eller andet fint med projektgruppens hjælp.

Spejderne i Farum og en lokal antik/genbrugsbutik bød på både Erik Kold Spaghettibøtte, en næbet flyver fra Dalle Valle og det fineste ildfaste fad matchende mit stel.

Tilmed dukkede en hel bestand af Colani plastikelefanter til min store glæde frem i legetøjsafdelingen. Hvad sker der i øvrigt for, at de var placeret der blandt små figurer, rod og nullermænd!? Hele 17 styk var der faktisk - men nu hvor familien er forsynet og nogle er taget fra til gaver, ja så er der faktisk kun nogle enkelte tilbage til sættekassen min. Jeg tør næsten ikke at nævne prisen...

7 kommentarer:

  1. Du er vist født under en heldig stjerne ;O) Tillykke med Colanierne... De er super fine

    SvarSlet
  2. Kære Helene!
    Hvor er du bare heldig :) Rigtig, rigtig fine ting!

    Ønsker dig en dejlig søndag videre!

    Knus Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke :o) Rigtig god 1. advent til dig også :o)

      Slet
  3. Skønt ildfast fad - og elefanterne er jo også så skønne :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Ej nogle skønne elefanter du har fundet! :)
    Det er nogle rigtig fine genbrugsfund du har gjort dig :)

    Kig endelig forbi min blog (evt som fast læser)

    Www.louiseshjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hej Helene

    Der er mere til dit stel lige nu på qxl. Bare søg på COLDITZ

    Venlig hilsen
    Susanne

    SvarSlet