By Ethel von Horn



Har været på rov i billedarkivet og fundet billeder frem af min beskedne Ethel von Horn samling. Desværre tæller den ikke genstande med det pink/orange print endnu. Håber at være heldig når loppesæsonen så småt kommer i gang igen.

Ind til da nyder jeg mine blå og grønne sager, mens jeg drømmer om en brødkasse som denne eller en papirkurv som denne. Skulle nogle af jer spotte en brødkasse, en papirkurv eller fine dåser, hører jeg det meget gerne :-)

Psssst... Det hele startede med, at jeg faldt over denne annonce på DBA.dk. IRA papirkurv med design af Anita Wangel til 125,-. Jeg var tæt på at byde ind på den, men designet af Ethel von Horn er og bliver favoritten. Måske det er noget for en af jer?

8 kommentarer:

  1. Så fin din samling er. Min består kun af en firkantet blå, så kan vis ikke rigtig kaldes en samling:) men har skam også spottet dba annoncen og "konkluderede" det samme som dig.

    SvarSlet
  2. De er så fine, Helene! I ♥ bokser!

    God ny uge!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. De er bare så fine - pink/orange kombinationen er også for lækker.

    SvarSlet
  4. Håper du finner en brødboks på loppis :) Man blir rett og slett lykkelig av fargene og mønsteret!!
    God helg!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Randi.
      Og du har helt ret. Mønsteret er fantastisk!

      Slet
  5. Jeg har en del af de pink/orange dåser, men ingen af de blå eller grønne. Så hvis du er frisk på at bytte, siger du bare til.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ind til videre nænner jeg ikke at bytte nogle af mine dele væk. Men finder jeg mere grønt, kunne jeg godt være frisk på en bytter.

      Slet