Dekoreret syltetøjsglas


Jeg blev simpelthen nød til at holde mig vågen i nat for at se den tidligere "cykelkonges" tilståelse del 2. For at kunne holde mig vågen helt til klokken 04:00 besluttede jeg at få prøvet en ide, som jeg tidligere i går fandt via. Pinterest lige her.

Da jeg ikke havde nogle yoghurtbægre af glas, blev det et syltetøjsglas jeg valgte at genbruge. Herudover fik jeg i løbet af tilståelsesinterviewet udfærdiget en lille improviseret blondekrave med genbrugsknap.

Kraven harmonerer måske ikke møg godt med hatten - jeg måtte bare lige prøve det af. Kun fantasien sætter jo grænser. Har allerede mindst 20 ideer til nye glas med hæklede overskæg, sømandshatte, stribede trøjer osv osv :-)

Forsat god lørdag!

Tidligere har jeg også genbrugt syltetøjsglas til opbevaring. Se mere lige her.

14 kommentarer:

  1. Det må være fantastisk at være havregryn i dit hjem, hvis man skal ligge i sådan et smart glas :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Bingo! Havregryn må komme i glasset :o)

      Slet
  2. Kære Helene
    Nøj, hvor er det blevet fantastisk sødt, dit syltetøjs-glas! Du må vist lære mig at hækle (eller: læse hekle-opskrifter) neste gang vi mødes ;-)

    Fin weekend videre!

    Knus Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marthe. Håber også du får en forsat fin weekend :-)
      Jeg vil med glæde forsøge at lære dig lidt af hæklekunsten næste gang vi ses!

      Slet
    2. TAK, kære Helene! Det vil jeg glæde mig til! :)

      Knus

      Slet
  3. Så fin en herlig lille og sjov sag som du har fået hæklet :-)
    Den kan man da kun blive i godt humør af :-)
    God weekend.
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Gitte.
      Har netop været forbi din blog igen og kigge lidt. Næste projekt kunne sagtens blive en hæklet mælkekarton a la den du har kreeret :o)

      Slet
  4. Så kult! Den ideen likte jeg godt :-), Pam

    SvarSlet
  5. Mega fin ide, elsker også at søge på Pinterest, den er og bliver en tidsrøver:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for den da. Bliver ved at retfærdiggøre mine besøg "derinde" ved at forestille mig, at jeg jo ikke behøver at lave alle tingene men bare kigge på dem... Haha. Sådan går det bare aldrig!

      Slet
  6. Må vi ikke nok se et billed af dit ansigt?:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke så god til at poste billeder af mig selv - dem gider jeg nemlig ikke se på. Men hvis du går på opdagelse i mine ældre indlæg, kan du være heldig, at der dukket et enkelt billede eller to op.

      Ellers tjek under fanen 'omtale'. Der er også et billede at finde fra forrige sommer :o)

      Slet
  7. Okay, mange tak for dit svar, for det er bare så mærkeligt ikke at vide hvordan du ser ud?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt du har det sådan. Har det præcis omvendt :-) Nogle gange synes jeg det er bedre / mere spændende ikke at vide det.

      Slet