Her tegnes...

Har i løbet af juleferien fået genfundet mine to tegnesæt fra henholdsvis mine forældre og en kær penneven(inde), som flere gange har glædet mig med gaver og mange timers skriverier. Nu måtte sættene simpelthen i brug igen.

Jeg holder virkelig af at tegne. Jeg er endda så heldig, at jeg har fået lov at arbejde med tegning ifm. DR's Ramasjang-tegneside for børn, Tegneklubben.

Det er bare så sjældent jeg får taget mig sammen til at rive en del sammenhængende timer ud af kalenderen til tegnerier. Fortryder det altid, når jeg først kommer i gang. Det er virkelig rart og afstressende at give slip og tegne det der falder ind.

I dette tilfælde min dejlige hund. Desværre har min firbenede model alt for meget krudt i måsen til at ligge i samme position længe af gangen (med mindre han sover). Så jeg har måtte nøjes med et billede af ham.

En eksamen venter i morgen... Men tegningen må helt sikkert forsættes herefter :-)

10 kommentarer:

  1. Det er så hyggeligt at tegne - og so far ser det rigtig godt ud det du er i gang med. :)
    Held og lykke med eksamen imorgen.

    SvarSlet
  2. Du er godt nok dygtig til at tegne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. I forhold til Monty her vil jeg så sige, at jeg ikke er nået til de svære øjne + snuden endnu. Så tro mig - den tegning kan nå at gå rigtig meget galt endnu! ;-)

      Slet
  3. Helene jeg er også hel huk på at tegne for tiden, og du er da mer end velkommen til at se alle de tegninger, jeg har tegnet igennem årerne, mange af dem er jeg nemlig blevet ret godt tilfredse med:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er du go'! :)
    Og dejligt med en "lidelsesfælle" - tegning er en dejlig ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak. Men hvor er du bedre!
      Elsker at følge med i dine tegnerier. Beundrer alle dine ansigter - synes det er noget af det sværeste at tegne.

      Slet
    2. Jamen, tak :)

      Jeg synes til gengæld, du virker til at have ret godt styr på pels. Glæder mig til at se vovsen færdig :)

      Slet
  5. Kender jeg mon det tegnesæt ???
    Hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da alligevel utroligt ;-)

      Slet