Hvad der ligger af guld på vejen...

... samler jeg ind imellem op og gemmer i en Erik Kold bøtte. Om det så er en plastiknøgle, levn fra et af nytårets bordbomber eller en gammel spændeskive. Tror altid der dybt inde i mig har gemt sig en halv Ole opfinder med kraftig tendens til samlermani.

Engang når min bøtte er fuld af sandt genbrugsguld, ser jeg frem til at komponerer figurer som denne, denne eller denne. Gerne med små finurlige detaljer. Allerede nu har jeg udset mig sytrådsspolen som en benprotese og hoppebolden som det ene øjeæble :-)

7 kommentarer:

  1. Det var da en meget sjov idé - og en god måde at være lidt miljøvenlig på ;)

    SvarSlet
  2. En anden mulighed for at anvende alle dine fine dimser og lignende er dette: http://achadosdedecoracao.blogspot.dk/2011/10/ideia-decorativa-do-dia-para-o-quarto.html (fundet via. Pinterest) Jeg er så vild med den ide. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da også en fantastisk ide :-) Jeg kunne dog godt forestille mig, at jeg, hvis jeg lavede en ramme, limede lidt flere ting på, så der ikke var så meget luft mellem tingene.

      Slet
  3. Jeg tror du har en lille ting-finder inden i dig :)

    SvarSlet
  4. Kære Helene,
    Det kunne da være helt fantastisk, om man fik flikket en lille sporhund sammen. Enormt god idé!
    Dbh Mathias

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan virkelig godt lide symbolikken i sporthunden - super fin ide!
      Tak fordi du havde lyst til at dele :-)

      Slet