Kreative sysler


Symaskinen har været på overarbejde sammen med hæklenålen her i løbet af de første dage af 2013. Fire blomstrede hynder til mine FDB-stole venter pt. på at blive fyldt ud med et tyndt lag skumgummi mens hæklerier er blevet færdiggjort og pakket ned til næste jul.

Grankoglen som jeg er fuldstændig vild med er hæklet efter en rigtig god opskrift fra Yarnfreak's blog. Opskriften findes lige her. Svampene er resultatet af lidt freestyle hækling ud fra nogle forskellige billeder.

12 kommentarer:

  1. Super fint det hele - er dog specielt forelsket i grankoglen. Den er bare skøn. :-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor er det nogle skønne ting du har fået lavet. Jeg er vild med svampene og grankoglen.. Det skal prøves..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver simpelthen også nød til at få hæklet et par grankogler mere :-)

      Slet
  3. Uh, koglen er rigtig fin.
    Det må være rart, at du har overstået eksamensprojektet - hvor er det du går i skole henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Eksamensprojektet er desværre ikke overstået. Har en eksamen her om snart. Jeg læser til multimediedesigner på CBA :-)

      Slet
    2. Spændende - dine evner ses jo allerede på bloggen :-)
      Men hvad står CBA for?

      Slet
    3. Copenhagen Business Academy :-)
      Fint navn har det fået - men det er "bare" et helt almindeligt erhvervsakademi i "forklædning" ;-)

      Slet
  4. Lækker stolhynde - så flot til hvide stole :o) God weekend!

    SvarSlet
  5. Skønne sager! Det er et fedt print på hynden

    SvarSlet
  6. Hvordan får man sin overskrift til at være centreret?
    jeg kan ikke lige regne det ud???
    www.christeldamkjaer.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. En anelse teknisk, måske. Men jeg går ind i indstillinger og tilføjer et par linjer css i det felt, hvor det er muligt. Jeg tilføjer:

      h3
      {
      text-align: center;
      }

      Herudover kan man tilføje margin top og margin bottom, hvis man vil give overskriften mellemrum under mod billedet eller over mod ens header... Giver det mon mening? ;-)

      Slet