Læggert!

Som respons på dette indlæg jeg postede engang i forrige uge, fik jeg af en super hjælpsom læser tilsendt en æggebakke i klar plastik. Når genbrug bliver guld kunne man passende kalde den søde gestus. Bakken har oprindeligt indholdt vagtelæg som cirka fylder en 1/3 af størrelsen på et almindelig æg... 

Så hvordan englænderne kan omtale sådanne miniatureæg som almindelige æg, er jeg slet ikke med på mere. Som jeg skrev i det tidligere indlæg, sikke små æg deres str. small må være.

Næste og sidste udfordring var, at der nu "kun" var 6 æg. 1 halvt og 5 hele. Bakken rummer plads til hele18 æg - så hæklenålen kom i gang igen og voila, Læggert! :-)

16 kommentarer:

  1. Hvor er resultatet bare blevet godt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv følelsen da jeg opdagede at æggene ikke passede min æggebakke er vendt til en op tur. Nu passer æg og bakke.

      Slet
  2. Og så er der endda smilende æg :o)
    Hvor fint.

    SvarSlet
  3. Smiler - fantastisk æggende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha... Ja sådan kunne man fortsætte.
      Jeg ægger, har jeg ægget, nu er jeg æggende ;o)

      Slet
  4. Hvor er de søde :D Griner lidt over ordspillet i overskriften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod mig inspirerer af Ekstra Bladet, eller var det mon BT. Da Anders Eggert spillede røven i laser og sikrede Danmark en billet videre i VM i håndbold. Tror de skrev 'hvor Leggert' eller noget :-)

      Slet
  5. Hihi, de er jo som lavet til den fine bakke! Nej hvor de er sjove at se på, kan slet ikke at lade være med at smile :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Æggene passer som var de hæklet specielt til bakken.

      Slet
  6. De er så fine dine æg og så er de langtidsholdbare :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen udløbsdato her, nej :-)

      Slet
  7. Hej
    Skønt at se at genbrug virkelig er guld 😊 og se at bakken ku bruges
    Tak for en altid hyggelig blog
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Genbrug er virkelig guld her. Det gule garn er vist retteligt også fra et loppemarked ;-) Igen tusinde, tusinde tak for bakken!

      Slet
  8. Ej, hvor er de altså søde - og sikke en god ide med den gennemsigtige bakke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Blev også glædelig overrasket, da jeg erfarede, at bakken var gennemsigtig. Så kan ansigterne også ses, når den er lukket :-)

      Slet