Med posten kom...

Jeg har fået den fineste gave med posten. Blev så glad, da den dukkede op i går til stor overraskelse - forventede ikke lige at postdamen dukkede op. Den gule variant af en af mine ynglings stofprint samt din fine Wiinblad tallerken er fra Ellen - som absolut ikke havde behøvet at sende mig de fine sager. Men hvor er jeg bare glad for dem!

Hvad jeg er mindre glad for, eller undres kraftigt over, er firmaet Terracycle måde at håndtere deres store genbrugskonkurrence på. Den deltog jeg jo i og skrev om blandt andet lige her. Konkurrencen sluttede helt tilbage til den 6. december - og jeg (og en anden deltager) har stadig intet hørt... På trods af alt den omtale vi deltagere har givet dem.


12 kommentarer:

  1. Kære Helene
    Det var da en dejlig gave at få! Man bliver jo helt glad når man får noget favorit-farver/print ind ad døren :-)

    Ja, hvor mærkeligt at du endnu intet har hørt fra Terracycle-konkurrencen! Jeg synes du skal kontakte dem selv, og høre om der er sket en fejl? Selv om nogle firmaer kun vælger at skrive om vinderen, så synes jeg i hvert fald selv, at det er ret dårlig stil ikke at give tilbagemelding, eller et lille "tak for deltagelsen", til de andre finalister! Tommelen ned for Terracycle.

    Ønsker dig en dejlig dag, og håber du finder ud af det mht til konkurrencen..

    Et stort knus kommer din vej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Både 1,2 og 3 pladsen skulle retteligt have deres gevinst. Og flere af "pladserne" har intet hørt... Lidt tyndt synes jeg.

      Slet
  2. Kære Helene- ville bare sige tak for hjælpen- og er rigtig glad for at tallerkenen kom hel frem- det er jo altid spændende med porcelæn i posten..

    Apropos Terracycle så synes jeg det er lidt svært at danne sig et hurtigt overblik over deres side og formål osv- men de har nok travlt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tallerkenen var heldigvis hel - men den var jo også pakket fint ind med luftpuder :o) Den kommer op at stå i min tallerkenrække, når jeg engang får den hængt op.

      Helt enig vedr. Terracycle.

      Slet

  3. I dag lykkedes det mig da at finde denne side med vinderne, - kunne ikke finde den via stemmesiden - kunne i andre det ???? Jeg vil foreslå at maile dem, og høre hvad de har gang i .... der er en mail adresse på et af fanebladene


    http://www.terracycle.dk/da/tassimo-vindere

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå for den - nej, den side havde jeg godt nok ikke set... Hvordan fik du mon fundet den frem?

      Jeg fik en mail fra dem i går. Der var sket en stor fejl. Så nu er der skabt kontakt :o)

      Slet
  4. Haha, jamen jeg søgte i google for at se om nogen andre klagede over dem, og det eneste der dukkede op , stort set var det link til vinderne , men har ALDRIG set siden via hjemmesiden - Mystisk

    Foresten er der en måde hvor man kan abonnerer på dine kommentarer ???
    Altså så jeg bliver opdateret når du har besvaret noget jeg har skrevet - eller lignende ???

    Bladre jo tit gamle indlæg igennem og får lagt en kommentar her og der , men ser aldrig hvis du har svaret igen, da der jo går LAAAANGT tid før næste gang jeg ruller mig gennem dine gamle indlæg

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep.. Der er der nemlig. Når du går ned i kommentarfeltet og begynder at skrive din kommentar, kan du nede under feltet til højre se linjen 'Tilmeld dig via e-mail'.

      Det burde give dig en mail i indbakken, når der er aktivitet i det indlæg du har kommenteret :o)

      Slet
  5. ok, syntes jeg testede det med Nannas blog en gang, og syntes kun det var når hun skrev et NYT indlæg jeg fik besked, ikke når der var svar på indlæg, men må jo straks teste

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må lige give lyd, hvis det ikke virker.. Så vil jeg lige søge lidt mere rundt efter en løsning :o)

      Slet
  6. Det virkede fik besked på min ekstra tlf om at du havde kommenteret , - det undrede mig et sekund, indtil jeg huskede at blogger jo havde ændret min mailadresse fra en hotmail til gmail i foråret hehe

    SvarSlet