Smørrebrød i ramme

Sad i går aftes og studerede de smørrebrødsfrimærker - blev simpelthen nød til at tage et billede, nu hvor det endelig er lykkedes for mig at samle alle 4 madder. Alle mærkerne er nu samlet i en ramme som pynter på skrivebordet.

Desværre oplever Post Danmarks medarbejdere åbenbart en anelse trængsel ved deres stempelmaskiner, hvorfor de antageligt giver den gas med de store tuscher og kuglepinde. En anelse ærgerligt, når man nu godt kan lige motivet under de brede afsmittende blå streger.

Frimærkernes historie har jeg skrevet i dette tidligere indlæg her på bloggen.

8 kommentarer:

  1. Hvis du gerne vil have dem uden, er det så ikke bare at købe dem på post DK's hjemmeside hvor de stadig er til salg?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok. Frimærkerne skal helst være brugte, før jeg samler dem. Jeg vil derfor rigtig gerne have, at de har post stempler på. Ikke de blå tusch-streger, som der kommer på når stemplerne ikke virker :-)

      Slet
  2. Sejt billed Bon appetit 😋🍴🍺
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha.. Jo tak :o)
      Har netop fået endnu en kartoffelmad ind ad døren.

      Slet
  3. Jeg sidder og smiler så sagligt over alle dine søde, hyggelige og til tider meget finurlige univers. Skriver ikke så tit på din blog men er altid inde og kigge. jeg har det ligesom dig med at samle alle mulige og umulige ting. jeg kalder det at samle på smukke ting. Smukke frimærker, smukke gavepapirstykker som bliver gemt når gaverne er pakket ud, smukke æsker, smukke the labels. jamen det er helt fantastisk hvilke smukke ting som er der ude. Jeg elsker dem og køber stort set aldrig noget.
    I øjeblikket syr jeg æsker som er lavet af broderier fra genbrugsen, pap fra missernes tørfoder og inderfoer af gamle skjorter.
    Mine frimærker er limet på en gammel lampeskærm og lampen er en gammel dåse. Skønt med genbrug og hurra for kreativiteten.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde, tusinde tak for at du tog dig tid til at skrive, Lina. Det er altid så rart at høre om andre, som går rundt med samme tanker og ideer som jeg tit bakser med :-)

      Fedt med frimærkeskærmen og lampen af dåsen. Mere af sådanne projekter :-)

      Slet
  4. Hihihi.....I er ikke alene om samleriet...jeg kan tilslutte mig klubben af dem der samler på smukke ting og sager som man falder over på sin vej, og som måske kan bruges til noget en dag? Nyt eller gammelt - alle gode kup fra netto til genbrugsen og loppemarkeder kan bruges! :-D Selv er jeg glad for smukke billeder, collager, bogstaver, grafiske mønstre, flot gavepapir, kort, gamle reklamer, navnemærker fra tøj, æsker o.m.a. Jeg ved ikke hvor det kommer fra, men når 'ånden' kommer over én og ideerne vælter frem, så er man jo glad for at man har de materialer man skal bruge! Det er simpelthen så sjovt at høre at der er andre derude der har ligesådan! :-D Min seneste lille projekt: Jeg har dekoreret et gammelt smørebrædt i træ (5,-) med noget flot gavepapir jeg havde gemt. Så er det blevet lakeret og nu skal jeg have monteret en metalklemme på til små lapper papir og så har jeg den mest unikke notesblok-holder!!! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk! :-)

      Kan specielt godt lide detaljen du skriver om, at man har materialeret ved hånden når man skal bruge det. Ikke noget med, at man først skal til at samle når ideen er der. Næh nej, der er hele molevitten klar :-)

      Slet