Solgul sag

Salgssiden er igen blevet opdateret :-)

7 kommentarer:

  1. Jeg er sltså så imponeret over alt det fletteri. Det må være noget af et pillearbejde, tænker jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det helt sikkert også. Hyggeligt pillearbejde :-)

      Slet
  2. FANTASTISK gul farve. Bliver helt i forårs humør

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg går også og drømmer om varmere grader og mere solskin :-)

      Slet
  3. Ih hvor er den gule sag der bare fin! Den ville pynte så fint i ethvert hjem, men især mit. ;) Hvis blot penge groede på træer kan du tro jeg havde købt den fluks. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det fænomen kender jeg godt! Ville ønske det engang imellem indtraf! "Jeg går lige i haven og plukker penge - er tilbage om 2 minutter" :-) Det kunne være SÅ fint!

      Slet
  4. Hvor er den lækker - fantastisk farve der virkelig lyser op i dette mørke :)

    SvarSlet