Sommer, sol og ferie!




Så er der endelig dømt ferie! Har godt nok investeret meget tid i eksamensprojektet denne gang - det blev heldigvis belønnet til eksamen i går. De næste dage er fuldstændig frie uden planer. Tror bare jeg vil nyde tilværelsen, min firbenede selskabspapegøje og dyrke de spontane projekter som ind imellem opstår i mit hoved, når jeg ikke er booket op med eksamensprojekter.

I formiddags opstod lysten til at hækle en is efter denne fine opskrift. Kort efter dukkede en pakke jeg har sendt endelig op i Sverige. Var begyndt at være sikker på, at den desværre var bortkommet hos Post Danmark. Det var den heldigvis ikke. Alt i alt har alle udfodringer og problemer løst sig. Hvilken dejlig fornemmelse at gå på ferie med.

Nu vil jeg udnytte at solen skinner og vække hunden min fra sin skønhedssøvn. Han vil helt sikkert gerne ud og rulle sig i alt den sne som er kommet :-) Synes sneen kommer til sin ret nu, hvor man ingenting skal med offentlige transportmidler og bare kan nyde den.


16 kommentarer:

  1. Uhh, kommer helt i sommerstemning af at se billederne :D
    Dejligt med veloverstået eksamensprojekt... ;)
    Håber du får en skøn ferie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg har virkelig også været i sommerstemning. Dog kun i de perioder, hvor jeg ikke anede sneen ude på den anden side af vinduerne.

      Slet
  2. Det er lidt for koldt til is i dag ;o) God ferie!


    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det siger fornuften mig også. Ikke desto mindre blev der forleden lavet hjemmelavet jordbæris af nedfrosne bær fra haven. Så jeg bliver simpelthen nød til at smage den i aften ;-)

      Slet
    2. Og tak - jeg skal gøre mit überste for at få ferieret ordenligt, nu jeg har chancen.

      Slet
  3. ...jeg gad godt være hund og ligge så godt. Dejlige billeder, Helene. Bor du stadig lige i nærheden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Han ligger dejligt, virker det til. Han får det bare hurtigt for varmt. Så han smider sig gerne ned på gulvet bagefter til afkøling.

      Slet
  4. Skønt med et par dage uden planer eller nærmere til spontane ting:) Vovsen ser rigtig ud til at nyde det ( og endda på bamse og kylling sengetøj, hvis mit øje spotter rigtig)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Monty fik sig lige en lur med Bamse og Kylling :o)

      Slet
  5. Sikke en skøn Hund Du har Helene, vi har en engelsk chokoladebrun labrador der bare ligner din på en prik, han tingler også mellem varme og kolde spots og er så dejlig!

    SvarSlet
    Svar
    1. En labrador er virkelig en skøn hund, chokoladebrun, gylden eller sort :o)

      Slet
  6. Sommer og sol? Hvor? Ååhr det bliver godt når sommeren endelig kommer igen. Skønt med sommerbilleder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville give meget for et par gode sommerdage nu!

      Slet
  7. Ja det ser sommerligt ud. Dejligt med en veloverstået eksamen

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt sommerfølelsen kan fornemmes ud fra billederne. Havde der ikke været sne uden for vinduerne, havde jeg også troet fuldt ud på det.

      Slet