Storblomstret lørdagsloppe

Lykken tilsmilede mig atter på min egen lille lørdagsudflugt til byens genbrugsbutikker. Et rigtig fint og i øvrigt super billigt blomstret vattæppe i rigtig god stand måtte simpelthen med mig hjem. Igen til familiens store undren - nu må du vel snart have nok til isolering?!

I en fremtidig lille stue går jeg med tanker om at lave en "Louise - finde", med at ligge vattæppet hen over hynderne på en fin sofastol. Om det bliver til noget, må tiden vise :-)

Her er lidt stille i perioder pga. min kommende eksamen. Men jeg vender forhåbentligt snart tilbage for fuld kraft igen!

9 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super flot, både i mønster og farver. "Isolering" kan man vel aldrig få for meget af. Måske du en dag viser alle dine vattæpper frem?
    Her i huset bliver mine vattæpper brugt til at lave huler med og eller putte i sofaen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg rigtig gerne :-) Jeg får lige fundet på noget. Desværre ligger et par af dem "bare" foldet sammen på sengen og pynter. De skulle dog gerne for alvor komme i brug, når jeg får fundet mit eget lille sted at bo.

      Slet
  2. Det der vattæppe findes også i orange....
    er jeg næsten 100% sikker på !!
    Husker det fra midt 80erne .....
    De store blomster er orange , de små mørke gule, hvis jeg ikke tager helt fejl ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt du skriver det, for jeg er også helt sikker på, at jeg har set stof i netop den farvekombination du nævner :-) Jeg gloede derfor lidt, da jeg så fandt et tæppe i en blå/lilla variation.

      Slet
    2. Ja, jeg husker dem i hobetal fra dengang, jeg legede med et søskende par, der havde et rum fyldt op med dyner og puder , vi legede i - tror egentligt det var et syrum, men i min hukommelse var det udelukkende et "dynerum" haha ... De havde også nogen i blå, men tror ikke det er den variant her , husker dem meget mere spraglede.....

      Slet
  3. Nydelig teppe.
    Blir en god del "isolering" her og:)

    SvarSlet
  4. vikelig fint tæppe, det kan jeg godt forstå du måtte have med hjem. Herhjemme undrer manden sig også over hver gang der dukker et nyt tæppe eller en pude op, men det er jo altså bare så hyggeligt, når man kan sidde og putte i et væld af glade farver og som så også giver lidt kulør til hjemmet, selvom de måske bare ligger på en taburet for en tid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Men familien her har ikke helt forstået den pointe...

      Slet