Dagens smil

Med ham her i huset, er der altid både våde pletter og våde øjne at finde omkring spisetid. Man er vel labrador :-) Kærligheden til "min" labrador er selvfølgelig størst, men en kærlighed for rasen generelt har jeg også.

Især den store glæde ved mad (hundesprog: ædelse) går vist igen hos mange labber. Også hos min Monty og hos den lyse labrador i videoen her. Er imponeret over, at den ikke får smidt hele hovedet ned i skålen og slugt resterne.

Jeg elsker kreative bud på personlige gaver. Så at et søskendepar fandt på at forære deres mor denne video i gave med hendes egen hund som medvirkende, tager jeg hatten af for. Tror virkelig de har haft deres sag for med to så store madelskere :-)

11 kommentarer:

  1. Hahahah, hvor er det bare en sjov video :-)
    Det er da helt ufatteligt, at de kan holde hundene fra tallerkenerne og så er det altså bare godt skuespil, de 4 hænder udfører.
    Suveræn video! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig. Det eneste jeg har tænkt lidt over er, at hundene nemt kunne have stukket sig i munden på gaflerne!?

      Slet
  2. Ej hvor er det bare godt.

    Kender godt det med maden, har selv en labrador og en golden retriever.

    Og sikke en gave at få. Så godt fundet på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Ideen fik søskendeparret bag fra Youtube - hvor der ligger andre lignende videoer. Men ingen af dem er nær så gennemført som denne.

      Slet
  3. Skøn video. Min mand og jeg har fået os et godt grin.
    Hvis filmen skulle laves med vore to små pudler, ville handlingen nok blive noget anderledes. Det ville nok blive noget med kræsenhed og spisevægring.
    Dejlig gave at få.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde siddet med en driv våde sweater, en tallerkenfuld savl og en veltilfreds storlogrende labrador med hovedet smurt ind i mad Ü

      Slet
  4. Hvor er det sjovt, Især når man ved hvilket forhold labrador har til mad!

    SvarSlet
  5. Det var en oplevelse for hele familien her :D Stort smil og tak for at dele med os!

    SvarSlet