Godt garderet?

Grydelapperne fra forleden er nu færdigmonteret. Igen med to lag termohejs et eller andet indeni. Kan ikke engang huske hvad det hedder, men det fungerer i hvert fald efter hensigten. Lappeparret "bor" nu på hylde med hele 3 andre par. Et hjemmesyet, to strikkede og det fineste par fra genbrug.

Så skulle tro, at jeg var godt garderet. Men jeg kan garanterer jer for, at det nok skal lykkedes for mig at få brændt pølserne grundigt alligevel!

Og apropos grydelapper. Tjek lige dette klip fra Natholdet. Synes desværre det er sjældent jeg føler mig underholdt af det program. Men klippet her fik i den grad skovlen under min lattermuskel! Hvis man kan snakke om at have sådan en...

4 kommentarer:

  1. Hold da k... hvor jeg også fik rørt lattermusklerne, indledningsvis troede jeg at du tog lidt p.. på os der kigger med, kunne ikke helt se hvor det store grin skulle komme ind... men, men, men jeg blev klogere :) Nujh hvor ha jeg grint - tak for dagens gode grin :) :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tage pis på jer vil jeg ikke :-) Det holder jeg for meget af jeres interaktive selskab til. Men fedt at høre, at du også fik et godt grin. Personligt griner jeg stadig selv, når jeg genser klippet.

      Slet
  2. Jeg grinte også meget da jeg så indslaget om grydelapper - ligesom Breinholt gjoede

    SvarSlet