Midt om natten


Mine African Flowers nævnt her og her er endelig blevet hæklet færdige og syet sammen. Så da jeg i nat fandt det færdige betræk renvasket, måtte det lige tages i brug :-) Hvorfor jeg ordnede puder midt om natten vender jeg lige tilbage til i morgen engang...

Herudover lige et billede af den fineste potte med forhåbentlig lyserøde hyacinter. Jeg kan simpelthen ikke stå for deres duft og udseende. Nyhedsværdi har dette vist ikke mere - måske jeg skulle skrue lidt ned for at belemrer jeg med billeder af mine hyacinter ;-)

16 kommentarer:

  1. Kære Helene,
    Jeg er vild med de ting du laver og bliver altid i så godt et humør af at aflægge bloggen her et besøg. Du har gang i noget ganske særligt!
    Dbh Mathias

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mathias.
      Tusinde tak for din tilkendegivelse. Rart at høre, at bloggen er blevet lidt af en humør spreder :-) Modsat nyder jeg at smutte forbi din blog og drømme mig væk til den enorme have jeg drømmer om engang at eje.

      Slet
  2. I like it a lot! The colors are beautiful, too! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Some days I regret, that I didn't use a bit brighter colors as orange, dark yellow or grass green...

      But now I'm just glad that I did finish the project. I'm a bit fed up crocheting the same flower square over and over again ;-)

      Slet
  3. Det er altid lækkert når man færdiggør et projekt - så tilfredsstillende. Det ser super godt ud :) Tror jeg skal prøve de der african flowers snart, ser dem så mange steder !

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig. Det er en rar følelse, at få et projekt gjort færdigt og slettet fra hukommelsen. Firkanterne er dejlig nemme at gå til, for man behøver ikke vente på, at man har en hel dag til at hækle. Man kan i stedet hæklet en lap her og en lap der :-)

      Slet
  4. Din pude er blevet skøn, dejlige forårsfarver og hyacinter bliver jeg aldrig træt af :-) ( Har lige langt om længe modtaget mine/vores kapsler fra konkurrencen, jeg forærer dem til min søn :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op en ventetid, du har været igennem!? Konkurrencen sluttede først i december... Men det er da positivt, at din søn kan bruge dem! Hvor mange kapsler blev det til?

      Slet
  5. Super flot pude som har "indbygget godt humør" med alle de dejlige farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pude med indbygget humør - simpelthen :-)

      Slet
  6. Transporttid lærte mig at lytte til lydbøger,
    Intet så galt uden der er godt for noget andet

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må være næste rejsebeskæftigelse... Lydbøger.
      Har ikke mere håndarbejde der kan klares i den offentlige transport pt.

      Slet
  7. ...og lige pludselig blev jeg mindet om hvor meget jeg glæder mig til at få et lille hækle-kursus med dig, Helene ;P Den er simpelthen så skøn, din pastel-blomster-pude! : )

    Dejlig weekend videre!

    Knus Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må vi finde ud af, næste gang du flyver til Dk :-)

      Slet
  8. Man kan ikke få for meget af hyacinter, og jeg kan slet ikke få for meget af din fine pude, den er simpelthen så skøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste med svaghed for deres duft og fine pastelfarver :-)

      Slet