Ny flettemetode - lige kanter

Jeg ELSKER simpelthen at få mails fra jer :-) Heldigvis får jeg flere mails dagligt. Tit er der vedhæftet billeder af fine fletterier samt historier om hvor og hvornår mine vejledninger har været til hjælp eller stor glæde. Det er dejlig læsning! Hver gang glædes jeg over, at jeg har brugt tid på at lave dem.

Ind imellem kommer der også mails om nye "flettemetoder" eller tips og tricks. Og se nu her, hvad der er lykkedes mig at flette med en sød læsers hjælp. En pung med helt lige kanter. Metoden er super nem at arbejde med, når man først lige har fundet fidussen.

Merete, som har fundet på den smarte lige kant, har givet mig lov til at lave en vejledning, til dem der skulle have lyst til at forsøge sig med den. Desværre går der lige lidt, inden jeg kan have den klar. Men den kommer - det lover jeg :-)

Sølvpungen er i øvrigt smidt til salg lige her!

Forsat dejlig aften!

9 kommentarer:

  1. Super fedt! :-)

    Det vil jeg glæde mig til.

    SvarSlet
  2. Can´t wait :) Have a lovely evening!!!

    SvarSlet
  3. Lyder dejligt med en ny vejledning på flet med lige kant ;O)Kan næsten ikke vente.........

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan næsten heller ikke vente til jeg får fundet tiden til vejledningen...

      Slet
  4. Glæder mig til endnu en god vejledning, så kunne det være jeg skulle tage mig sammen til at kigge på den overfyldte bedroller med poser der står og skuler til mig i hjørnet af gæsteværelset:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør endelig det. Jeg skal også på hovedet i min bedroller efter flere poser til test-flet :-)

      Slet
  5. Det lyder skønt. Jeg vil glæde mig til at se DIV

    SvarSlet
  6. Eii hvor ser det bare fedt ud:) Glæder mig til at lære endnu en ny flettemetode fra din blog :) Mange hilsner fra Diana

    SvarSlet