Små påskerier

Går og pønser på at pille mine Dalle Valle fugle ned af min troldhassel for i stedet at påske den til med indholdet af skuffen her. Jeg har selv lavet nogle enkelte hæklede æg. Resten af pynten er støvet op på diverse loppemarkeder og i genbrugsbutikker.

Især min beskedne samling af påskeharer glæder jeg mig til at få hængt op. Synes den med blå butterfly er særlig fin. Også den orange høne i venstre hjørne får en særlig plads på grenen. Hønen forærede en ældre genbrugsbutik mig, da jeg kiggede forbi i Odense. Hun mente den var for lille til, at man kunne kræve penge for den.

10 kommentarer:

  1. Svært valg, men det er også super søde påsketing skuffen gemmer....

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker samling du har - er helt misundelig:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ü Jeg har også savlet igennem over andre bloggeres samlinger før jeg fik skrabet en del sammen selv.

      Slet
  3. ÆLSKE at påske fordi man endnu engang kan se de barnlige ting an hver dag man går forbi dem, du ved ligesom med julenisserne.
    Jo mere naive det hele er jo mere kommer barnet jo op i en.
    Tillykke med de fine ting du har.

    KH bedstemorkaren

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis. Tror netop der er derfor, at jeg særligt er vild med alle dyrene, høner, kyllinger og harer.

      Slet
  4. Hvor er de fine - jeg kan ikke engang huske, hvad min egen beskedne påske-samling består af, men jeg ved, hvor den er, så jeg vil glæde mig til at åbne kassen :)

    Kh Line

    SvarSlet
  5. Lovely! Only a few more weeks until Easter! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Finally. Feel like I have been waiting forever for the spring to come :-)

      Slet
  6. Dejligt med forårsfarver :) -mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til flere forårsfarver!

      Slet